درس‌آموزه‌های دفاع مقدس برای ارتقای امید و سرمایه اجتماعی در اولویت پژوهش‌ها باشد


درس‌آموزه‌های دفاع مقدس برای ارتقای امید و سرمایه اجتماعی در اولویت پژوهش‌ها باشد

رئیس موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی تاکید کرد: درس‌آموزه های دفاع مقدس در حوزه هایی نظیر اعتماد، امید و سرمایه اجتماعی باید در اولویت پژوهش‌های کاربردی قرار گیرد.


به گزارش روابط عمومی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، روزبه کردونی رئیس موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی در دیدار و گفت و گو با دکتر جعفری مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس از تشکیل کارگروه اقدام مشترک میان باغ موزه دفاع مقدس و موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی خبر داد و گفت: نگاه پژوهش محور مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس به مقوله دفاع مقدس و رویکرد عالمانه این مجموعه به استفاده از میراث دفاع مقدس برای وضعیت فعلی کشور، محور همکاری مشترک با موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی است.


وی افزود: محور همکاری موسسه عالی پژوهش با باغ موزه دفاع مقدس در خصوص درس‌آموزه های دفاع مقدس در حوزه هایی نظیر اعتماد، امید و سرمایه اجتماعی است.


کردونی اظهار داشت: در همه گفتمان های رفاهی مسائلی نظیر امید، اعتماد و سرمایه اجتماعی محور توجه و اهمیت هستند و در این راستا تحلیل چگونگی شکل‌گیری و گسترش این مولفه ها در ایام دفاع مقدس و گفت و گو پیرامون بازتولید آنها در فضای سخت و پیچیده فعلی کشور باید مرکز توجه باشد.


رئیس موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی با اشاره به تاکید وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص ضرورت پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس گفت: رویکرد مدیران باغ موزه دفاع مقدس به حوزه میراث معنوی انگیزه مناسبی برای پژوهشگران این حوزه به شمار می اید بر این اساس امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه و تشکیل کارگروه اقدام مشترک در هفته های آتی اولین رویدادهای مرتبط با این موضوع را ثبت وبررسی کنیم.


برچسب ها
  

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید.