معرفی و نقد «کتاب سیاستگذاری اجتماعی در ایران» در دومین همایش سیاستگذاری اجتماعی


معرفی و نقد «کتاب سیاستگذاری اجتماعی در ایران» در دومین همایش سیاستگذاری اجتماعی

دومین همایش ملی «سیاست گذاری اجتماعی در ایران» با هدف تاکید بر نقش حیاتی رویکرد سیاست‌گذارانه و کاربست دستاوردهای شاخه‌های مختلف علوم اجتماعی در حل مسائل پیش روی جامعه ایرانی و تبادل علمی، از 18 اردیبهشت ماه 1401 در دانشگاه علامه طباطبائی شروع به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی،  در 17 محور ویژه و عمومی، 18 و 19 اردیبهشت ماه 1401 به همت دانشکده علوم اجتماعی و پژوهشکده مطالعات و سیاست گذاری اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی و با همکاری موسسات و سازمانهای مختلف از جمله موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی و با حضور صاحبنظران علوم اجتماعی از دانشگاههای سراسر کشور در سالن‌های شهید مطهری، شهید ارشاد و مرکز نوآوری اجتماعی دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ در مجموع 190 چکیده مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که از این تعداد، 144 چکیده پذیرفته شده است و به صورت کتابچه، چاپ و در اختیار حاضران و شرکت کنندگان قرار گرفته است.

در دو روز همایش نیز 17 پنل در موضوعات مختلف اجتماعی ارائه خواهد شد که در پایان هر پنل، جلسه پرسش و پاسخ برگزار می شود.

در هفدهمین پنل با عنوان معرفی و نقد «کتاب سیاستگذاری اجتماعی در ایران»، دکتر نرگس اکبرپور معاون پژوهشی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی و فردین یزدانی مدیر گروه اقتصاد موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی سخنرانی خواهند کرد.

این پنل دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 در ساعت 14 الی 15:45 در مرکز نوآوری اجتماعی دانشکده علوم اجتماعی برگزار خواهد شد.

لینک جلسه: مرکز نوآوری اجتماعی (https://meeting.atu.ac.ir/ch/spi3)


برچسب ها
 نقد کتاب   همایش ملی   سیاستگذاری اجتماعی در ایران   موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی 

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید.